RSS Flöde

Buskepsen modell babydoll

Postat den

Buskepsen modell babydoll tillverkad till mitt barnbarn ‘Elin. En lite babygullig version sydd i bomullstyg  med spets och knytband och blomma på båda sidor om skärmen.

 

 

Här provar Selima lillkusinen Elins babydollkeps. Nu blir det att sy en till Elins syster Sandra som beställt en i superrosa med spets och blomma på,. Selima vill också ha en likadan som Elin fast utan knytband. Tillbaks till arbetsbordet.

Om annsfoto

Gift med Janne. Vi har 4 barn Birgitta, Toni, Johanna och Madelene. 4 barnbarn, snart 6. Jag arbetar som Barnmorska. På fritiden ägnar jag mig åt kreativa ting. Gilllar att sy, sticka väva. Är fotointresserad och köpte min första systemkamera en sony för 3 år sedan. Nu arbetar jag på att förbättra mina fotokunskaper. Gillar även digiscrapping. Tycker om att läsa böcker, romaner och deckare, fast numera blir det mest fotoböcker och fototidskrifter.

Kommentera

